Czym jest Serwis Partnerski?
Serwis Partnerski Timex, składajacy się z Panelu Zamówień oraz Panelu Reklamacji, powstał w celu ułatwienia codziennej pracy Partnerom Handlowym Timex Group Polska.
Panel Zamówień jest przeznaczony do zakupu nowych produktów. Zawiera cenne informacje o naszej ofercie, materiały marketingowe i ma na celu usprawniać wzajemną współpracę.
Uprawnieni do korzystania z Panelu Zamówień są wyłącznie Partnerzy Handlowi Timex posiadający ważny login i hasło.
Panel Reklamacji służy Partnerom Handlowym oraz Klientom indywidualnym do zamieszczania i śledzenia zgłoszeń reklamacyjnych, a także usprawnia komunikację z Serwisem Centralnym Timex.
Jak zostać Partnerem?
Timex Group Polska współpracuje z najlepszymi salonami jubilerskimi i zegarkowymi oraz sieciami handlowymi na terenie całego kraju. Jeśli wyrażasz zainteresowanie posiadaniem w swoim asortymencie marki Timex (lub innych w naszej dystrybucji) skontaktuj się z nami: info@timex.pl lub zadzwoń: +48 22 2 904 904.
Nie pamiętam hasła.
Jeśli nie pamiętasz hasła logowania do Serwisu, kliknij tutaj.
Loguję się po raz pierwszy i/lub nie pamiętam adresu e-mail.
Jeśli nie pamiętasz swojego adresu e-mail do logowania, napisz do nas: panel@timex.pl, podając w treści wiadomości nazwę swojego sklepu, lub skorzystaj z formularza szybkiego kontaktu, dostępnego na stronie głównej.
Życzymy udanych zakupów,
Zespół Timex Group Polska