Dodaj reklamację
W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną wstrzymano możliwość osobistego dostarczenia i odbioru reklamacji z Serwisu Centralnego Timex Group Polska. Dostarczenie i odbiór reklamacji możliwy jest tylko za pośrednictwem firm kurierskich lub sklepów w których dokonano zakupu produktów z portfolio Timex Group. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu mailowego: serwis@timex.pl.
Wprowadź Twoje imię.
Wprowadź Twoje nazwisko.
Wprowadź Twój numer telefonu.
Wprowadź Twój adres e-mail, umożliwi to śledzenie statusów zgłoszenia.
Wprowadź Twój adres. Podaj ulicę i numer oraz nietypowe oznaczenia lokalizacji.
Wprowadź kod pocztowy.
Wprowadź nazwę miejscowości.


Jeśli posiadasz kartę gwarancyjną to wprowadź jej numer i dołącz ją do wysyłanego zegarka, w przeciwnym wypadku wpisz: „brak”.
Pamiętaj ! Kartę gwarancyjną i dowód zakupu dołącz również do paczki razem z zegarkiem.
Wprowadź model zegarka, czyli symbol składający się z litery T i pięciu znaków, np. T2N111. Numer ten znajduje się na karcie gwarancyjnej.
Wprowadź datę zakupu zegarka w formacie dd-mm-rrrr. Data ta znajduje się na karcie gwarancyjnej oraz na dowodzie zakupu.
Wprowadź zgłaszaną usterkę, dokonując wyboru z rozwijanej listy.
Opisz okoliczności wystąpienia usterki.
Opisz stan zegarka, zwracając szczególną uwagę na uszkodzenia mechaniczne oraz stan powłok.
Wprowadź informację na temat planowanego sposobu dostarczenia reklamacji do serwisu Timex, dokonując wyboru z rozwijanej listy.
Wprowadź informację na temat preferowanego sposobu odbioru reklamacji z serwisu Timex, dokonując wyboru z rozwijanej listy.
Wprowadź dane adresowe sklepu, w którym zakupiłeś/aś zagarek.






* pola wymagane